Today

Idag har det varit en lite jobbig dag, men det är lugnt nu i alla fall. :) Har spelat wow idag, igen. xD Satt och spelade det igår natt också. :P Sjukt kul! :D Dock jobbigt när det kommer djur och attackerar en, i alla fall om det är 2 stycken mot en. xD Ska nog spela lite till ikväll efter att jag har duschat. ^^ :D

Har varit väldigt trött idag också, antar att det är bra eftersom att jag ska till sjukhuset redan klockan 7 imorgon och då behöver vakna klockan 6. :) Får bli att gå till skolan när man har kommit hem sedan. :) Vårat schema vi har fått är förresten jävligt nice! :D Börjar 12 på torsdagar och slutar 14.45. :D En dag börjar jag 11.30 också. :) Kommer ju bli lite ändringar såklart men tror att torsdagen kommer att se ut som den gör p.g.a. att de lektioner som finns innan inte går att ändra (det är individuella val). :)

Idag har jag även betalat min telefonräkning, buhu! :( Vill ha massa pengar! xD Har massor jag vill köpa. :o Igår tittade jag på avskräckande bilder btw. XD På infekterade piercade tungor. xD Detta fick mig att nästan ångra mig! :o Men nej nej, jag ska pierca tungan! :D Planerar att göra det i september som sagt. :) Har typ ingenting att skriva nu. :(

Älskar dig, A! Låt dig aldrig tro att jag inte gör det, älskar dig oavsett vad. <3 Yes, he is my best friend! :D :D Hoho, stolt över att få ha världens bästa vän! :D xD Enligt mig är han världens bästa alltså. :D Haha, blir typ helt hyper. xD

Nej, nu ska jag gå och ta en dusch, sedan måla mina nails (kommer ni fortfarande ihåg att jag hatar ordet naglar? Ryser av ordet). Svart får det bli. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0