Stan

Nu har jag fixat i ordning mig och ska åka in till stan snart. :) Ska byta min piercing i läppen. :) Längtar! :D xD Vill ha ring i läppen, hoppas det fungerar bättre den här gången. :P Dock trist att det är så dåligt väder just nu. :( Plus att mitt hår ser jätte risigt ut idag, men jag orkar inte bry mig. xD

När jag kommer hem igen ska jag ringa till frisören och boka tid. :) Längtar tills jag äntligen får mitt hår klippt igen! :D Dock ser det alltid så fult ut när man kommer därifrån. xD

Känner mig väldigt trött idag, det är dock inte så konstigt med tanke på att jag somnade ungefär 03.20 inatt. xD Och jag inser nu hur mycket jag använder ordet "dock". o_o Det är A som har fått mig att använda det! :o xD

Åh, jag vill ha fint väder idag! :( Nu är sommaren ju typ över och hösten påväg. :( Vill ha sommar!

Jag ska även försöka åka och titta på en kamera nästa vecka, om inte redan i helgen. :) Är 99% säker på att jag vill ha Canon powershot S90! :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0