Snart åker jag iväg till jobbet!

Yes, snart åker jag iväg till jobbet. :) Hoppas på att få göra dataskuret och även rensa dekaler! :D Tror att det blir det jag får göra eftersom att vi har bråttom att bli klara med dem. :) Det var i alla fall det jag fick göra igår. :) Fick även göra lite pappersarbete. ^^ Wie! :D

Ikväll åker jag hem till mamma. Längtar typ inte alls. o_o Kommer få panik för att jag inte kan röra mig så mycket! :o Fick rena paniken igår, höll på att bryta ihop totalt när jag var i centrum och skulle köpa biljett till Taste of chaos, som man inte ens kunde köpa där så jag ska beställa biljetten från Internet i alla fall. xD Ska försöka hinna med det idag. :) Men det var hemskt, visste inte vad jag skulle ta mig till och hade lust att bara slå sönder allt jag såg, skrika åt mig själv och riva sönder mig i tusentals bitar. Hatar att få den där panikkänslan, det enda man måste fokusera på är att få bort paniken, att andas lugnt och inte tänka på kroppen och så. Hemskt är det. Ska nog ta upp det också med UM om jag går dit. Eller kanske inte, för annars kanske jag slutar bry mig sen och då blir jag tjock. XD Nej men det känns bra att jag bryr mig liksom. :P

Men efter att jag kom hem från centrum så gick jag ut och joggade. :) Kändes skönt. Sjukt jobbigt var det dock nu när man inte joggat på ett tag.

Det var ungefär allt jag gjorde igår - jobbade, gick ner till centrum, joggade. xD

Känner mgi inte riktigt på topp idag heller om jag ska vara ärlig. Känner mig lite nere. Men det går förhoppningsvis över när jag jobbar, då hinner man inte tänka så mycket. Eller jo det gör man, men jag hoppas att jag inte mår dåligt då i alla fall. :)

Bild som jag tog igår på någon insekt/djur:



Inte för att man såg den så bra när bilden är så liten. :( Haha. xD Ska åka nu, hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0