Shoppat

Idag åkte jag och mamma in till Vällingby och shoppade lite. ^^ Mamma köpte jeans ifall ni nu skulle vilja veta. :P Själv köpte jag en grymt snygg jacka från Lindex! :D Nöjd som fan med den, plus att den t.o.m. är ganska varm. :D Sedan köpte jag en lila och en svart t-shirt. :) Båda helt utan tryck för jag ska själv lägga ett grymt trygg på de! :D Trycket är "Dinasours goes... RAWR!" med en söt liten dinosaurie på. Ska beställa trycket från mbstyle.blogg.se! :D 

Jag lägger in fler bilder på jackan men så länge får ni nöja er med dem här:

 

 

Gillar den som fan! :D Mysig och jättesöt! :D Gillar kragen på den, det är just den som får den att se ännu sötare ut. :) 


Kommentarer
Postat av: C

Snygg ju! :D

2010-08-29 @ 17:16:32
Postat av: P

Svar: Tyckte jag med! :D Blev riktigt nöjd med den. ^^

2010-08-29 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0