Saknar

Okej, nu kommer ett till gnälligt inlägg. XD Men jag saknar A! Jag vill vara med honom nu, nu på en gång. Allt är så jävla bra när man är med honom. Jag hatar att han ska bo så jävla långt bort. :( Hatar att vi bara kan träffas ca 2 ggr per år. Hatar att Alla snälla jag fastnar för ska bo så långt borta. Fan vad jag saknar A nu! Vill krama nallen, vill sitta bredvid honom, känna hans närhet. <3 Lol, nu låter det som något jävla kärleksinlägg det här. o_o Men det är det inte! Men jag är bara så jävla depp nu och saknar honom en massa för jag vet att han får allt att kännas bra.

Naaw, jag älskar att kalla honom nalle. Nalle låter så mjukt på något sätt, så sött, gulligt. Precis vad han är, snäll, gullig och söt. :)

Jag längtar tillbaka till metaltown. Förlåt alla som får höra mitt jävla gnäll/klagande. <3 Men jag längtar tillbaka till metaltown. Längtar tillbaka till den veckan A var här, vill vara med honom Nu! Fatta, nu! Inte om ett år. o_o Känner mig så jävla less på mitt liv. Vill inte att skolan börjar. Avskyr skolan.

Åh, jag blir galen!! Vill vara med A, vill leva ett annat liv, vill inte ha det här jävla livet mer! -.- Hade det inte gått rakt åt helvete när jag började 2an hade jag kanske haft ett bättre liv. Och de där jävla idioterna! Hade de inte förstört för mig totalt hade jag kanske mått bättre idag, då hade jag kanske haft något självförtroende kvar, eller självkänsla eller vad fan det heter. Vet inte ens skillnaden på de två sakerna. -.- Men hade de inte förstört för mig som de gjorde hade jag kanske kunnat le när jag ser mig i spegeln och inte känna att jag skämms.

Fan att du bor så långt borta, hade du inte gjort det hade jag kunnat vara med dig nu. För du suddar bort alla problem, du ger lycka, du gör mig lyckligast i världen! För jag är lycklig över att ha världens bästa vän! :)

Var tar alla vänner vägen? Känns som om man förlorat alla nu. Saknar inte E längre, skäms över vad jag har skrivit till honom, men hade det inte gått rakt åt helvete hade vi kanske haft en vänskap kvar i alla fall. Eller nej, han valde ju att lämna mig, just det, så var det ju. Sen E, (haha, mycket E nu xD) vi sågs två gånger, sen var det slut, slut på gemenskapen typ. Finns knappt något vi har gemensamt längre, inget att prata/skriva om. Sedan E och C, inget gemensamt där heller typ. Fan, förlorat 4 jävla vänner på ett jävla år! Hur jävla misslyckad får man bli! :o -.- 4 jävla vänner, ser ni siffran?! Det är fan inte bara en vi pratar om utan 4! Sämsta jävla åren någonsin, samtidigt som de varit de bästa, bästa för att jag träffat A. Men det är ju helt sinnessjukt att det är så många jag har förlorat! :o

Nu hag jag bara 2 kvar, S och A. Det är fan inte många. Och visst, folk säger "det är inte mängden som räknas", nej det kanske det inte är men för mig räknas det nu när vi inte umgås speciellt mycket eftersom de båda bor en bit bort. Och jag har ju som sagt mitt behov av kontakt, måste ha kontakt med någon konstant nästan för att inte känna mig ensam. Det räcker dessutom inte med kontakt på telefon eller så, måste träffas och umgås, mer än vad jag egentligen gör. Jävla skit. Förlåt för allt klagande men jag blir så arg, så ledsen, så deppig.

Saknar A. <3 Du är det bästa jag har. Finns inget bättre. <3 Ska aldrig lämna dig, aldrig! Bästa vännen som finns. <3



Skriver ännu mer här nu. Förlåt, men ni behöver ju faktiskt inte läsa.

Jag blir så jävla avundsjuk när jag läser/hör att andra har umgåtts med sina vänner/kompisar och så har jag suttit här, framför en jävla dator och slösat bort en hel dag! Det är sjukt. Jag vill ju också umgås.

Nu vill jag göra det där igen, som jag ska försöka sluta med. Vill göra det nu. :( Men tack och lov är ni inte kontaktbara nu. Ja, nu är det inte bara en längre, utan två. Förlåt. Fast bra för mig, men ändå inte. Åh, jag avskyr det mesta just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0