Saknar dig

Saknar dig, A! <3 Vill vara med honom, krama om honom. :D Aaw, A är världens bästa vän! :D Haha jag vet, jag har skrivit det typ tusen gånger nu. xD
  Haha, förstår inte hur mycket jag kan sakna honom när han inte ens har varit borta en dag plus att vi har skrivit rätt mycket idag. xD Vill inte leva utan dig! <3 Jag hoppas i alla fall på att han har det trevligt med skolan. :) Men yay på att vi hunnit skriva rätt mycket idag i alla fall! :D<3

Just nu sitter jag och har jätte tråkigt. o_o Har haft tråkigt enda sedan jag kom hem från skolan. xD Känner mig typ nere också. o_o Fan alltså! :o Trodde att det skulle gå över, men ska jag vara ärlig känner jag ingen jävla skillnad alls på mina känslor nu när skolan börjat. Dock har vi ju inte börja på riktigt än men ändå. Liksom så fort jag kommer hem (nästan i alla fall) så känner jag mig grymt uttråkad och får någon konstig känsla. Det finns liksom ingenting som riktigt lockar mig, ingenting som är roligt. Ja, förutom att träffa vänner såklart. :P Men nu syftade jag på det jag brukar göra när jag är hemma. Är inte ens sugen på att gå ut och fota den där fina blomman i trädgården (fast får väl ta en bild på den imorgon). Åh, fan att jag inte vågar gå till UM. Tror att det hade behövts faktiskt. Känner mig så jävla deppig nästan hela tiden då jag är hemma, blir jätteledsen och börjar gråta för minsta lilla.

Just nu lockar det inte ens mig att pierca tungan, sjukt! Allt känns bara så konstigt. Vill ingenting, förutom att må bra. Vet fan inte vad jag ska göra, kände mig ledsen igår också. Helt jävla sjukt! :o Gissa hur många dagar jag mått dåligt i rad nu! :o Elva dagar, elva dagar i rad har jag nu mått dåligt, det är fan mycket! :o Men det kan bara inte fortsätta såhär. Problemet är ju att jag inte vågar prata med någon. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0