Provfotat nu!

Yes, nu har jag som sagt provfotat med kameran! ^^ Gissa om jag är nöjd? Är garranterat nöjd! :D :D Wie, bilderna blir så jävla nice! ^^ Lätt att den ska få följa med till Moshpit Open! ^^ Måste bara läsa lite hur man får bästa bild när det är motljus. :P Haha, kan i alla fall ta närbilder hittills. ^^ Haha, tog ca en timme att läsa i handboken och jag läste inte ens hela. xD Men får skriva ut en del sidor så att jag kommer ihåg bättre, i alla det viktigaste. :) Dock bra att de lägger handboken på CD-skivor (okej, inte bra för dem som inte har en dator) eftersom att det inte slösar på våra vacka träd i naturen! ^^ Haha. :P

Härä är lite bilder jag tog med min älskade kamera:

















Blev riktigt nöjd med den sista bilden på humlan! :D För där ser man den tydligt. :) Aaw, så söta de är! :D Haha, nästan så att man vill ha en stor humla som gosedjur. XD Hade det funnits hade jag lätt köpt. xD Förlåt för många bilder men jag blev så jävla nöjd med dessa. :P Nu ska jag vara social med A på msn, hej så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0