Planer för idag

Här är lite planer för idag:

- Skriva mycket med A <3
- Installera handboken (CD-skiva) till kameran på datorn
- Tvätta kläder
- Duscha
- Kanske provfota och fixa med kameran!

:D Planer imorgon är ju att åka till stan 11.39 för att byta piercingen i underläppen. Jag tror inte att jag kan ha ring. :/ Synd, det som är så jävla snyggt! o_o Men men. :) Sedan när jag kommer hem ska jag till frisören kl. 14.30 (därför behöver jag åka in till stan så tidigt). Längtar och jag hoppas håret blir som jag vill! ^^

Här är bild på kameran jag köpte:



Är riktigt nöjd med den! :D Wie! :D Lätt att den ska med på Moshpit Open 2010 och fota en massa! :D<3

Nu ska jag installera handboken, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0