Piercingar

Nu blev jag sjukt sugen på att pierca mig! :D Jag har funderat på att pierca tungan i vintern, men vågar jag det? Med tanke på att jag haft infektion i nästan varje piercing känns det lite läskigt. Om det inte blir tungan har jag funderat på att pierca näsan. :) Dock inte på studio utan hos sådan där frisör. xD Vågar inte med nål eller vad de nu använder sig av, visst blir det kanske inte riktigt bra med pistol men många har ju gjort det och det verkar ju fungera. :) Är det inte bra är det ju bara att ta ut skiten. :) Dock är den ju lite i vägen om man har i näsan, men jag tror att det skulle passa! :D

Skulle vilja ha angelsbites också men det blir för mycket, då måste man ha snakebites och inte bara en centralt i underläppen, annars ser det väldigt tomt ut. :P Och grejen är att jag har ganska små läppar och då skulle det se aldelles för mycket ut, gillar det som det är nu, d.v.s medusa och en centralt i underläppen! ^^ Så nu lutar det nästan lite mer åt att pierca näsan istället för tungan. :P I så fall skulle jag pierca mig i höger näsvinge. :) Men hur det blir det sen om man söker jobb? o_o Går ju inte att ta ut de varenda dag och sen sätta tillbaka dem, bara drygt. Annars får man väl tacka nej eller något. XD Jag vill verkligen inte ta ut mina piercingar för de är bara så kärlek! Älskar dem! :D<3

Alternativ två är att jag piercar mig i både tungan och näsvingen! :D xD Men jag får helt enkelt fundera på det här ett tag. :)

Angående tatueringar så skulle jag vilja tatuera in någon text som påminner mig om att jag aldrig är ensam. :) Sedan en bild på två djur, det skulle då betyda att djuren alltid finns där för mig. :) Men jag vet inte om jag vågar. xD Men om jag skulle ha gjort det skulle jag troligtvis tatuera mig på överarmen. :P Men det här får jag se om det blir av senare, väntar i alla fall några år. :) Tatueringar är ju något man måste tänka över ordentligt. :) Dessutom är det såhär att om jag tänkt på någon idé och sedan utför den en dålig dag, då kommer jag koppla den utförda saken till den dåliga dagen när jag ser den saken jag har utfört eller tänker på den. Här är ett exempel: I föedelsedagspresent fick jag ett pussel, jag kände mig lite konstig. Sedan några dagar efter kände jag att jag inte var på topp på min födelsedag så när jag ser pusslet påminns jag om den dåliga känslan. Därför är sådant här viktigt för mig att det blir rätt gjort och att jag inte har en dålig dag då eller något annat. :P

Men jag ska fundera på det här med piercandet och se hur jag gör. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0