Nionde dagen

Nu är det nionde dagen i rad. Nionde dagen, det är ju knappt acceptabelt! :o Ja, det är alltså nionde dagen i rad som jag mår dåligt nu. Nionde dagen i rad som jag känner mig ledsen, ensam. Sammanlagt har jag mått dåligt 11 dagar den här månaden. Det är fan sjukt.
  Satt och räknade igår hur många dagar jag har varit nere. Förra månaden var det inte lika många gånger men det var ett antal dagar då med. Fan.

Måste få tid snart, måste få tid snarast! Orkar fan inte det här.

Jag saknar A nu, vill vara hos honom. <3 Vill känna den lugnande och trygga känslan. Vill känna att allt är perfekt, att det inte kan bli bättre. För det är så det känns med honom. Saknar dig A, vill att timmarna går fort. 2 timmar och 20 min kvar är det tills jag kan skriva med dig igen. Långt kvar ju. :( Känns som att tiden går i snigelfart.

Jag vill sova, är trött. Är trött på att känna mig nere. Känner mig ensam, vill ha mer kompisar. Vill vara med någon, vill känna någons närvaro. Fan, nionde dagen alltså. Det här måste få ett slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0