Mot barkarby!

Nu ska jag iväg och köpa kamera! :D Ska till barakarby. :) Ska köpa Canon powershot S90. :) :D Äntligen liksom! :D Egentligen hade jag tänkt att dra in till stan p.g.a. min piercing, men blir den inte bättre åker jag dit på måndag eller tisdag istället. :P För jag tror det är ganska lugnt med den just nu. :)

Och jag saknar fortfarande A jätte mycket! :o <3 Säg inte förlåt A, det är inte ditt fel. :) <3 Naaw, han är min lilla nalle! :D xD <3 Fick panik igår när det inte gick att smsa, blev orolig över att något hade hänt men idag ringde jag och telefonen var avstängd, så jag behöver inte vara orolig mer. :)

Dessutom, yesterday I did something that I regret. Haha, vet inte om meningen blev rätt men aja. xD Aldrig gjort det här förut så nu känner man ganska mycket ånger kring det hela. Som tur utfördes inte saken klart som jag gjorde, så det känns lite lugnande. Men jag antar att den kommer idag, som en liten surprise. o_o xD Förlåt, men det är svårare att sluta än vad man tror. I alla fall för mig. Därför jag nästan inte ens försöker. Men jag ska inte göra om det, aldrig. Hoppas jag.

Nej, nu har jag bråttom att åka iväg, så jag skriver senare. :)<3 Och jag hoppas Du inte mår allt för dåligt idag, älskar dig vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0