Memories

Blev nyss inspirerad av att skriva om minnen när en tjej på msn skrev till mig som jag mötte på sidan stallet.se :) Jag minns när man satt inne där hela tiden, skötte om sina djur, försökte tävla i en massa tävlingar, ville köpa "kända" djur och sådant. :D Fan vad kul det var! :D Lade säkert ner massor med pengar på den sidan. xD

Kunde sitta där i flera timmar, sälja djur, köpa djur, skriva med de härliga medlemmarna. :D Var medlem sedan version 2 tror jag, eller så var det version 1. :) Minns att jag älskade att vara inloggad och skriva i forumen och sådant, sköta om stallet man hade och ändra sin presentation. xD Då kunde man minsann ganska mycket olika HTML-koder. -.- xD

Minns att jag fastnade för vissa medlemmar där! :D Någon woopy också. :) Hon hette det på sidan alltså. :P Sedan fick man en massa diplom av folk! :D På det ena stod det "Du är bara för snäll!! Du gör livet lättare min vän.. Önskar att alla kunde se upp till dig, som jag gör. Snällast på s.se..." :D Haha, gissa om jag blev rörd av att få sådanna diplom av folk! :o xD Minns att jag t.o.m. drömde om att gå på en stallet.se-träff. :D Blev ju dock aldrig av. :(
  Sedan träffade jag en snäll person där som jag t.o.m. ringde till en dag! :o Det var roligt att prata så länge det varade! :D Minnen som fan det här alltså! <3

Det var ju även på stallet.se som jag mötte E. <3 :) Minns det så tydligt, minns nästan ett helt meddelande E skrev till mig en gång. :) Och efter en massa år så gick vi på Stagedive day out 09 tillsammans! :D Helt underbart var det! <3 Önskar att man hade något mer gemensamt nu, hade en massa att skriva om och så. Men men, allt förändras.

Men det här är verkligen minnen! :D Var dock en utav mina värsta perioder men det här var goda minnen från dne perioden. :) Nu ska jag sociala mig på msn, hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0