Liten update

Ja, nu mår jag bra igen. :) xD För nu skriver jag med nalle! :D<3 Haha, nalle kan alltid få en på bra humör igen! :D Wie, jag har världens bästa vän! :D :D Nalle, nalle, nalle, nalle! Jag bara älskar ordet nalle. XD
  På tal om nalle, nu sitter min andra nalle (gosedjuret) bredvid mig. xD Snart ska den få sitta i mitt knä! :D ^^ För den är så himla söt! :D Det är nalle också, A alltså. xD <3 Nu är jag glad, wie! :D

Okej, jag har inget mer att skriva nu. xD Så jag skriver mer imorgon, godnatt. ^^

Kommentarer
Postat av: C

Brukar du beställa piercingsmycken på internet? :)

2010-08-10 @ 18:57:53
Postat av: Anonym

Nej, det brukar jag inte. :) Men vet en del som har gjort det, som har beställt från coalcreek och det sägs vara bra enligt dem. ^^

2010-08-10 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0