Lång dag

Den här dagen känns faktiskt ovanligt lång. :o När vi var och handlade så kändes det som om jag hade varit där i ca 2 eller 3 timmar, men egentligen var det bara 1 timme. xD Trist när tiden går segt för jag vet fan inte vad jag ska göra de restrerande timmarna av den här dagen. o_o

Nu har den lilla lyckan börjat försvinna också, är inte lika hyper av mina köp. xD Börjar känna mig nere igen. o_o

Lyckan kommer inte från materiella saker, lyckan kommer inifrån.

Yes, det som står ovan är sant. Oftast försöker man hitta lyckan i materiella saker, åtminstone jag. o_o Men det hjälper inte, det går över på bara några minuter. Lyckan kan aldrig hittas från saker, det är inifrån dig själv som lyckan kommer ifrån.
  Haha, detta är faktiskt en av anledningarna till varför jag tänker pierca mig - för att få känna mig lycklig/glad. :P xD Vet att det inte är så allt fungerar men vill gärna tro det när man känner att man helst av allt vill bli nedsövd för några år. Alltså visst kan man känna sig lycklig eller glad, men äkta lycka och glädje kommer inifrån dig själv.

Vet inte hur jag ska stå ut de här timmarna på dagen som är kvar. Vill bara bort, bort från allt. Bort ngonstans där man får känna sig glad, där det finns roliga saker att göra. eller kanske är det så att jag inte riktigt orka göra saker och därför känner att inget är roligt? Jag vet inte. Men något stämmer fan inte. Är det naturligt/normalt att en person känner sig nere nästan varje dag? Är det så det ska vara? Jag har ingen aning, för jag vet snart inte hur det känns att vara glad, vara glad på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0