Kamera köpt!

Nu är min kamera köpt! :D riktigt nöjd med den! :D Har inte provfotat något men i alla fall. XD Köpte, som tidigare sagt, Canon powershot S90. :) Sen köpte jag även minneskort och kameraväska. :) Har typ varit i affärer halva dagen idag. xD Men det har varit kul, omväxlande liksom! :D Fick även tag på A till slut, yaay! :D<3

Haha, hittade lite roliga saker i en affär idag! :D

En pussmun (telefon):


Hjärttelefon:




Sedan till A:



Haha. xD :D<3

Man blev nästan sugen på att köpa den där hjärtformade telefonen bara för att den är av lite gammal stil och den är ju faktiskt lite söt! :D <3 Men vad fan ska jag med en sådan till liksom. xD Alla dessa bilder är tagna från affären Karlssons för er som undrar. :)

Ikväll tittade jag på filmen Angel på TV4. Var väl helt okej när man inte har något bättre för sig. :) Nej, nu ska jag vara lite social på msn! *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0