Jobbet

Nu ska jag aldelles snart iväg till jobbet igen. :) Hoppas på att få göra pappersarbete. ^^ Kommer sakna A. o_o <3 Haha, jag ska våga prata med honom någon dag i telefon. xD Det är ett måste, annars vinner jag aldrig över den rädslan. :) Det gäller ju att göra saker man egentligen inte vågar för att komma över rädslan. :)

Nu har jag även tänkt på det där med piercingar, det blir nog tungan först ändå. xD I så fall blir det någon gång i höst. :) Sedan får vi se om det blir fler och i så fall var någonstans. ^^

Nu ska jag svara på nalles sms, sedan åka iväg till jobbet, bye! :D

Kommentarer
Postat av: C

Har dina klackskor kommit än? :O

2010-08-12 @ 12:34:40
Postat av: P

Ja, det har de. :) Svarade i din blogg. :P Men nu svarar jag här också. xD

2010-08-12 @ 23:20:13
Postat av: C

Men vad tyckte du om dem? du har inte skrivit något om dem :(

2010-08-13 @ 00:52:44
Postat av: P

Haha, förlåt. xD Jag tyckte de var helt okej, såg snyggare ut på bilden på Internet. o_o Plus att alla rosetter inte ens var med, var bara de röda men orkade inte skicka tillbaka och hålla på. :P xD

2010-08-13 @ 12:09:20
Postat av: C

Kommer du använda dom? :P

2010-08-13 @ 14:46:44
Postat av: C

Oj såg först nu att du kommenterat om kopplet xD

Han var typ 3-4 år. Kunde gå o prata. Kopplet satt runt bröstet, som en sele. Hörde av E att det brukar användas så att barn inte ska springa bort xD

Men konstigt tycker jag ändå haha.

2010-08-13 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0