Jobbat

Idag har jag jobbat. Vaknade 11.50 och insåg att jag hade glömt att ställa alarmet på ringning. Så jag fick skynda mig lite med att äta frukost och fixa iordning. ^^ Sedan 12.40 åkte H, O och jag till jobbet. :) :P Det var helt okej att jobba idag faktiskt, ska jobba imorgon igen. :) Har ändå inget bättre för mig och jag behöver pengar. :)

Ikväll ska jag beställa biljett till Taste of chaos och Moshpit Open! ^^ Wie! :D Längtar! :D

Förresten, jag längtar inte ett dugg till skolan nu! :o Vill inte alls. :( Jag känner mig dessutom väldigt nere idag och deppig. Åh, orkar inte. Har inte ens något att göra. -.- Vill sova, orkar inte göra något. -.-

Funderar på att gå till UM, men det känns läskigt. :( Lol, jag vet inte ens var det ligger. Men jag är osäker på om jag ska dit, för jag vill inte prata med någon ny psykolog egentligen. Känner nästan för att prata med min gamla, bara för att det kändes tryggt, bara för att jag kände henne. Fast tyvärr fungerar det ju inte. Men jag är ju extremt blyg så det blir nog bara jobbigt att prata med en ny psykolog/kurator.
  Åh, jag önskar jag kunde gömma mig någonstans med A. Gömma mig undan för alla människor och bara vara med A. S kunde också ha kunnat vara med. :) Fan, jag vet inte vad jag ska göra. -.-

Nu har jag grymt tråkigt också, funderar nästan på att sova men då lär det inte bli någon sömn inatt. xD Skäms förresten för det där, för flykten. Fan. Känner mig bara så jävla deppig nu, känner mig ensam. Saknar A. Saknar nästan alltid A när jag mår dåligt har jag märkt.

Kände redan när jag vaknade imorse att detta skulle bli en dålig dag, vilket det blev.

Jag har inte lust att göra någonting nu, kanske träffa någon kompis har jag lust med förresten. Men, jag har ingen att träffa. Jävla liv. Jag måste få fler vänner. Måste ha fler kompisar. Förlusten av mina 4 vänner, som alla de stog ganska nära mig, har varit en ren plåga. Jag skyller inte på dem, jag skyller inte på någon, för det är ingens fel. Men allt känns bara så jävla meningslöst just nu. Orkar inte ha det såhär mer, vill inte ha det såhär mer. Vågar inte ens gå och prata med någon. Men vad skulle det hjälpa egentligen. Åh, vet inte vad jag ska ta mig till!

Förlåt för att detta också blev ett gnälligt inlägg. xD Men nu ska jag lägga mig i sängen ett tag, finns inget bättre att göra ändå. :)

Kommentarer
Postat av: C

Haha av en ren slump så kom vi till er just idag xD



Men gå till UM jessica är jätte jätte bra. Det är värt det. Säg bara att du vill boka tid till psykolog. Be hajs hänga med nu innan hon drar på fredag?

2010-08-10 @ 23:09:14
Postat av: P

Haha okej, men det var trevligt. :)



Okej. :) Kanske ska det. Men jag vet inte vad jag ska säga till pappa. :/ Det är det som är problemet lite, vågar inte säga det att jag ska till kurator/psykolog. :/ Åh. -.-

2010-08-11 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0