Jobbat idag

Idag har jag jobbat. :) Jobbade från 11.23 till ca 16.00. ^^ Måste ju ha pengar till alla konserter, har två biljetter kvar att beställa och det blir över 700kr för dem. :P Sedan ska jag även beställa en massa saker från mbstyle.blogg.se! :D Hon har grymt söta smycken! :D Älskar dem, de är handgjorda också. ^^ Har bestämt mig för att köpa tröjtrycket "Dinasours goes... RAWR!" xD Tyckte den var så söt så vill lätt ha den! :D

Det var helt okej på jobbet, vissa saker gick lite fel men det fixade vi. :P Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. o_o Men troligtvis ska jag fota och så, om vädret tillåter det d.v.s. :) Idag är det ju i ala fall sjukt varmt! :o

Förresten, i september (troligtvis) blir det en till piercing! :D Wie! :D Ska pierca tungan. :) Kommer bli fett nice! :D Kan tänka mig att smärtan den första veckan inte är så rolig men det är det ju lätt värt! :D Längtar en massa! :D

Ehm, är typ ledsen idag igen. o_o Vad fan är det med mig liksom! :o Men ska till UM på onsdag och boka tid, hoppas det inte tar allt för lång tid. o_o Kommer det säkert göra, men men. :)

Nu har jag inget mer att skriva, så jag skriver senare. Bye bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0