Idag

Snart ska jag iväg till gymmet och träna. Känner egentligen inte riktigt någon ork för det men det är ett måste. Har gjort lite läxor idag också, sjukt tråkigt var det. -.- Är typ skoltrött fastän vi började nyss. o_o Sedan det här med UF-företag, det varkar inte ett dugg kul. o_o Men det är bara att försöka stå ut helt enkelt. :)

Saknar A. <3 Vill vara med honom. <3 Vill träffa dig, världens bästa A! o_o <3 10 månader kvar, haha kommer hinna längta ihjäl mig innan det känns det som. xD

Är väldigt trött nu, vill sova. Är lite taggad inför Moshpit Open i helgen också. :) Men fan vad trött jag känner mig. Vill att A ska vara här, vill sitta i soffan bredvid honom och titta på någon mysig film med honom, röra honom, se honom, känna hans närhet. <3 Veta att han finns där bredvid mig, känna mig trygg. <3 A är världens tryggaste! <3

Min mage är en bomb nu. -.- Vet inte hur jag mår nu, om jag mår bra eller inte. Vill sova, sova är allt jag vill just nu. Eller få träffa A och bli lyckligast i världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0