Humlor

Igår kväll hade jag tänkt gå ut och fota humlor men de hade slutat arbeta för dagen, så det blev inga bilder på några humlor. :( Tog istället kort på blommor. xD Men vet ni vad? :D Nu fick jag kort på några humlor! :D Haha, det är fan svårt när dom aldrig sitter still. -.- xD
  Åh vad jag älskar humlor! :D Dom är så otroligt söta! :D<3 Små tjocka bollar som flyger omkring typ. :D I helgen ska jag btw köpa kameran Canon powershot S90, nu är jag nämligen 100% säker! ^^ Wie, jag längtar! :D

Bilder från igår som jag tog:



Gillar regndropparna på bilden ovan! ^^



Förlåt för den lite taskiga kvalitén. o_o Men fotar med mobilkameran. :P



Här är bilderna jag tog nyss:



Humlan blev suddig. :( Men visst är de söta små bollar? :D





Jag kan inte få nog av att se på humlor! :o De är aldelles för söta!

Förresten, på tal om söt: Ser inte min nalle lite ledsen ut på den här bilden:


Haha, den sitter på min dator om ni undrar. xD Tycker den ser ut att titta ner på sina söta händer, eller vad det heter, och tänka "Vad har jag nu gjort? :(". xD Haha, den är underbart gosig! :D Och ja, jag vet, det är lite töntigt att gosa och krama sina nallar när man är 18 år. Men jag älskar mina nallar, ungefär lika mycket som ett litet barn. ^^ Men alla är vi barn på något sätt! ^^

Imorgon ska jag städa huset. :) För att få tiden att gå. xD Idag ska jag väl antagligen försöka få bättre bilder på dom söta humlorna och tvätta kläder. ^^ Om jag får aldelles för tråkigt kan jag nog sova 30 min eller något. :) xD Höll på att somna tidigare idag, hade så himla tråkigt. :P

Men nu ska jag vara social med A på msn, hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0