Hemma från skolan

Nu är jag hemma från skolan! ^^ Var väl en helt okej dag, trist att kompisarna var sjuka bara. Så blev ju inte mycket gjort heller. Fick dock sluta tidigare, slutade ca 12.30. :) Vi jobbade med vårat UF-företag idag och gick igenom vårat nya schema. ^^ Dock så kommer schemat förändras en del, men det såg ut att vara riktigt nice dagar ändå! :D En dag har man bara 2 lektioner och börjar 12.00. :o xD Men på måndag skulle vi i alla fall få nya scheman, förhoppningsvis. :)
  Btw, jag älskar att få nytt schema, alltid lika spännande att se hur dagarna kommer att se ut. xD Jag hade faktiskt längtat efter att få se schemat enda sedan förra veckan. xD Det är liksom spännande, man vet inte riktigt hur det kommer att se ut och hur dagarna kommer att vara. :D

Nu har jag installerat wow trial på datorn. ^^ M bad mig att göra ett nytt trialkonto igår så att jag kunde spela med honom, så jag fick lov att göra det. ^^ Gäller ju dock bara i tio dagar. :( Men har fan inte råd att börja spela det på riktigt. Förlorar ca 1100 kr nästa månad för att jag ska pierca tungan och börja träna på träningshuset. Sedan försvinner ca 700 kr åt konsertbiljetter också och just nu har jag bara ca 4000 kr. Haha, jag det är "bara" enligt mig. xD Jag är så himla snål när det gäller pengar och måste alltid ha en rätt hög siffra för att känna mig trygg. xD

Nu ska jag fortsätta smsa med A, han är ju på läger med skolan. :) Saknar honom! :o <3 sedan ska jag försöka se om det går att göra något åt bloggdesignen. ^^ Fixade i alla fall en liten klocka till den igår. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0