Har jobbat igen

Idag har jag jobbat igen. Fick göra pappersarbete hela dagen, det var kul! :D Haha, pappersarbete innebar idag att rensa en massa papper och lägga de i olika högar. :P Tycker sådant är kul. :) Funderar på att jobba imorgon igen bara för att tjäna lite pengar. :) Annars kanske jag jobbar i helgen istället. :) Lär ändå bli sjukt tråkigt i helgen. Eller så jobbar jag imorgon och i helgen. xD Blir liksom deppig/nere om jag inte gör någonting.

Ska kanske till UM näste vecka, beroende på hur jag känner. I så fall drar jag dit nästa vecka på onsdag och bokar en tid för att prata. Men det får vi väl se hur det blir med den saken.

När jag kom hem från jobbet så åt jag middag och sedan gick jag ut en sväng och fotade! :D Gick promenaden som jag brukar göra när jag går promenad och fotade lite blommor och sådant vid vägkanten. xD :P Många bilder misslyckades tyvärr. :( Haha, fick till en bra bild men blev ändå inte nöjd med den för jag ville att den skulle vara från samma höjd/nivå som själva blomman och inte att den skulle varit tagen uppifrån. -.- Haha, men man får öva på dte där helt enkelt. :P

Här är lite bilder jag tog idag:

















Blev rätt så nöjd med bilderna faktiskt. :) De var helt okej. :) Men nu ska jag beställa biljett till Taste of chaos! :D Gjorde nämligen aldrig det igår. xD Men skriver säkert senare, hejdå! ^^

Kommentarer
Postat av: C

Antingen drar jag dit med Es kompisar. Tror inte du vet vilka den är xD Eller med Mari och hennes polare + kanske W. Vi får se xD

2010-08-11 @ 22:45:29
Postat av: P

Svar: Haha okej, nice. :)

2010-08-11 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0