Har en massa tråkigt.

Yes, ni läste rätt. xD Har en massa tråkigt nu. Jag hoppas M svarar på sms och kanske kan ses, jag vill ju! :o Hade varit jätteroligt, men så roligt får jag nog inte ha. :( Och med det menas att han säkert inte kommer kunna ses. :P

Längtar till Taste of chaos! :D Kommer blir så himla underbart, tänk att få höra As I lay dying live! :o Bättre kan det nästan inte bli ju! :D Längtar som fan! :D

Btw, jag ska köpa några produkter ur serien Visibly clear. :P De har fått bra recensioner så ska testa dem! :D Yaay. :D

Vll inte att skolan börjar på onsdag, längtar inte ett dugg. :( Men bebis börjar redan imorgon. xD Naaw. :) <3 Tur att jag inte gör det, hade fått panik! :o

Jag har inga planer för idag heller, så jag vet inte vad jag ska hitta på. :/ -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0