Filmkväll

Idag gick jag och mamma hem till bror och såg film. ^^ Vi såg på filmen En galen natt. :) Den var faktiskt helt okej för att vara en komedi. ^^ Var typ smått "action" i den. :P Eller inte action men hände rätt mycket, poliser, tjuvar m.m. iblandade. xD Ganska bra film som sagt. :) Ger den faktiskt 3 stjärnor av 5. :) Rätt så intressant film, ganska rolig och inga sånna där riktigt dåliga skämt som dom brukar ha i vanliga komedier. -.- :P Ett plus var att man fick se bloopers. xD Älskar att se på bloopers. :P Heter den ens så? o_O Men det är när man ser massa klipp när dom har filmat, t.ex. när dom har sagt fel eller börjat skratta som tusan under filminspelningen. :)

Filmkvällen avslutades med mat, nudlar och köttbiffar blev det. ^^ Var riktigt gott faktiskt. :)

Mycket mer än såhär har jag inte gjort faktiskt. men här kommer fler bilder på min jacka jag köpte. ^^





Just nu känner mig lite nere igen. Vet inte om jag klarar av att gå till UM på onsdag.. Men vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0