Färgar håret

Just nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar på att få skölja ur det! :D Kände att utväxten höll på att bli aldelles för lång. xD Älskar att färga håret, man blir alltid lika glad när man ser resltatet! :D Om ni undrar vilken färg det är så är det Purple prestige av märket Brilliance. ^^

Annars så känner jag mgi allmänt ful just nu. o_o Måste fan börja träna mer. Samlar bara på mig mer och mer fett och allt sånt där. Det är inte okej alltså. Känner mig lite avundsjuk också, avundsjuk på de som ser bra ut. o_o Liksom varför skulle just jag bli fulast i världen. o_o

Gick rätt bra i skolan idag, kände dock knappt någon ork alls till att göra uppgifterna i kursen Praktiskt marknadsföring C. -.- Seriöst, vill sova bort några månader nu. -.- Orkar fan inte det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0