.

Har tränat idag. Är sjukt trött nu och vill sova. Känner mig smått nere. Nere för att jag inte duger. Eller det känns så i alla fall. Allt ska vara så jävla fel, inget är någonsin rätt, aldrig får jag tänka något utan att det alltid ska vara fel. För den där jävla halvan av mig sitter där och trampar på mig hela tiden. Jag får inte ens skriva det här, utan den tycker att jag är patetisk som skriver det här för att det finns folk som har det värre än bara känna sig nere. Blir galen på detta, det har liksom blivit värre på sista tiden. :S

Är avundsjuk också. På alla, just alla i världen. För de alla är bättre än mig på alla tänkbara sätt. Framförallt så ser de bättre ut. Utseende är inte allt men ändå mycket, i alla fall när det gäller en själv, resten bryr mig fan inte om hur dom ser ut.
  Jag är trött på att vara fulast i världen, är trött på all det här, är trött på i princip allt. Det enda jag vill göra är att sova eller sitta bredvid A och se på TV. Det är det enda jag vill och känner att jag har ork till att göra. Klart att jag har ork till att göra andra saker man det är inte det jag vill, eller alltså jag orkar egentligen inte men man måste ju tyvärr. Det är så jag menar.

Känns som om huvudet inte orkar tänka ordentligt i skolan, den vill bara sova.

Vill inte till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Va inte så hård mot dig själv. DU är jätte fin, Va stolt över dig själv! Som du själv har funderat så ska du nog prata med nån och UM är ett jätte bra ställe. Jag vet, har egna erfarenheter...



Många kramar!

2010-08-31 @ 18:29:12
Postat av: P

Svar: Tack, det värmer att höra! :) Kunde inte maila tillbaka till dig, det stod att det var något fel. :S Men men. :)



Kram! :)

2010-08-31 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0