Deprimerande dag

Känner mig deppig just nu, saknar A. <3 Var inte till UM idag heller. Föräldrarna kanske flyttar hem snart också, när de börjar renovera. Så orkar inte förklara eller ens berätta att jag går på UM. Men jag klarar mig ju i alla fall. :P

Saknar A enormt nu! <3 Vill vara med honom, vill alltid det när jag känner mig deppig. Han är som det bästa plåstret som läker allt. <3 Världens bästa på jorden. <3

Imorgon är det skola igen, sedan helg. Ska hem till mamma i helgen. Orkar inte. Orkar inte allt jävla klagande, kan inte vara perfekt, kan inte göra någonting rätt. Alltid ska något vara fel. Fel med piercingarna, fel att se ut såhär, fel att inte ha ett liv, fel att inte orka göra saker, allt är fel, fel och fel.

Har spelat wow idag, funderar på att spela lite till faktiskt. Har ändå inget bättre för mig.

Sometimes I wish I was someone else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0