Datorn trasig

Yes, nu har datorn fått för sig att bli trasig. Eller någon nätatrigat eller vad det nu hette. Så jag kommer säkert inte kunna sitta här alls snart. Så därför blir jag lite off på bloggen om ni undrar. :) Men i helgen ska jag köpa en ny sån där grej, så då kommer min dator att fungera som vanligt igen! :D

Idag har jag haft fullt upp! Cyklade först ner till statoil, pumpade luft i cykeldäcken. Sedan for jag iväg till centrum och köpte Visibly Clear Wash and mask 2 in 1. :D Sedan köpte jag även den där som fuktar huden eller vad det kallas. :P Jag kan säga att det känns som om ansiktet redan är bättre! :D Liksom efter första gången. :D Sedan hämtade jag ut biljetten till Taste of chaos. :) Problem det blev med presentkortet. -.- Jag får ringa ditt om jag ska använda det, drygt! :o

Sedan när jag kom hem dammsög jag huset (det som går att dammsuga xD). Sedan tvättade jag ansiktet och duschade. Efter det så rengjorde jag och H kylskåpet. :) Och nu sitter jag här. :P

Förresten, jag skulle ha tagit blodprover idag men jävla vårdcentralen hade inte ens skrivit upp på hemsidan deras nya öppettider vid sommarlovet. -.- Så jag gick ju dit helt i onödan, så jag får vakna tidigt imorgon och cykla ner dit. -.- Liksom varför inte skriva upp det på hemsidan när alla andra tider är uppskrivna utom blodprovstagning. -.-

Nu ska jag sociala mig med A! :D Vi får se om jag hinner skriva något mer eller om datorn ger upp. ^^ Bye! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0