Dålig dag

Yes, idag verkar det som att det är en dålig dag för mig. Skulle ha gått ner till centrum men jag såg ut som ett monster så jag gick jag och duschade. :) Såg dock inte ett dugg bättre ut efter det, håret såg ut som en sopkvast eller något, blev frustrerad, irriterad och arg. Och till slut blev jag helt deprimerad.
  Önskar man fick sova bort några månader och att när man vaknar så är allt bra igen. Önskar man kunde bli nedsövd eller något, bara för någon dag eller så. Hade varit sjukt skönt, slippa känna, slippa tänka, fan vad skönt det hade varit. Dock fungerar det ju inte riktigt så.

Har beslutsångest om jag ska gå till centrum ändå eller skippa det. o_o xD Klockan börjar dock bli mycket så det lutar väl åt att skippa skiten. Ser seriöst ut som ett jävla monster just nu. Men orkar fan inte duscha igen alltså. Får lov att duscha och tvätta håret imorgon igen. :) Jätte töntigt att bli arg för en sådan sak men fan, jag blir så sur över att man aldrig ska få se bra ut, att alla andra jämt ser mycket bättre ut, att känna sig fulast i världen. Låten Waltz moore med From first to last passar bra i sådanna här situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0