Dagens avslut

Dagens avslut blev ändå bra. :) Träffade M, N och C. :) Det var trevligt! ^^ Var dock blyg och kände att jag inte riktigt kunde slappna av helt, men det är väl antagligen för att jag så sällan umgås med folk. :) Det gick dock bättre när jag bara var med H och M. :) Haha, kanske blev för mycket folk på en gång? xD Nej jag vet inte. :P Men trevligt var det i alla fall, en liten räddning av dagen så att säga. :D Det vi gjorde var att prata och gå runt lite. :)

Nu saknar jag A, vill vara med honom nu. <3 Nu är jag typ deppig igen. -.- Eller känner mig lite nere. Vill vara hos A, saknar honom. <3 Fan att han bor så långt borta. :( Skrev lite igår om framtiden med honom, hur det kan bli, ni vet, kärlek och sådant. Alltså inte mellan oss, utan om man träffar någon. Vill att det ska vara såhär för alltid. <3 Tyvärr kommer det nog inte alltid vara såhär. :/ Fruktar för den dagen när allt förändras. Klarar inte av att tänka på det utan att bli ledsen.

Åh, vill vara glad nu. o_o Är inte glad. Vill vara med A! <3 Han är trygg. Han är bäst. Min bästa vän.

Ska väl läsa lite i forum nu, skriver mer imorgon. Ska jobba imorgon igen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0