Dagen

Idag var jag som tidigare sagt i stan och bytte pering i underläppen. :) jag bytte till ringen jag hade innan och det har inte känts konstigt hittills så jag gissar på att allt är lugnt. ^^ Så behöver inte oroa mig för problem. ^^ Tror att läppen var svullen p.g.a. värmen sist för den sitter inte alls lika tight som då.

Nu känner jag ånger för att jag åt glass nyss. o_o Okej, nästa vecka får jag inte under några som helst omständigheter äta något onyttigt! Detta är ett måste, annars kommer jag bara få ångra det hela sen.

Fyfan, det är vid dessa stunder när jag känner ånger och avsky mot min kropp extra mycket som jag lätt faller i dom där dåliga flykterna. Flykterna som får mig att känna skam till slut, men får även en mycket stark känsla av att jag är omtyckt, att min kropp är omtyckt. Försöker i alla fall att sluta. :) Eller, egentligen gör jag ju inte det. :/ Men jag vet inte hur jag ska hantera det här annars, så den flykten är lättast. Den är dock inte så farlig så länge man håller sig till sådanna som går att lita på. Dock vet man aldrig 100% men ändå.
  Förlåt, men jag känner att det är den enda utvägen när jag känner sådär. Liksom jag bara måste få känna den där känslan att jag duger ändå. Det här är typ det enda sättet för mig som fungerar. Men jag kan inte säga att jag inte vill göra det, för det vill jag, samtidigt som jag inte vill. Det är sedan efteråt när jag kommer tillbaka till vardagen/verkligheten som jag ångrar det.

Men nu har det fan snart gått ett år redan så jag kan inte säga att jag försöker sluta. Det gör jag inte heller, tyvärr. Men en dag när jag känner mig duglig och allt det där, då kommer det här inte behövas mer.

Nu har jag även bokat tid för klippning! ^^ Ska klippa mig på måndag, 15.30. ^^ Det blir nice! :D Att äntligen få håret fixat liksom, längtar! :D

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av veckan. o_o Men i helgen ska jag försöka få med pappa till Mediamarkt eller något för att kolla på kameror! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0