Dagen

Idag var jag ner till centrum, det var festdag där. :P Var helt okej, var inte där så länge dock. :) Var där med H och F. :) Sedan träffade jag C också. :) Köpte ingenting där, förutom hårspray från ICA och en måltidsersättning, inte en sådan där dricka utan vanlig typ där det finns någon konstig choklad i eller något. xD Egentligen, de verkar fan inte nyttiga, liksom choklad och grejer i. XD Men men. :P

När jag kom hem från centrum satte jag mig och spelade wow. ^^ Sedan åkte jag och familjen plus två till, till restaurang och åt. ^^ Dock inte föräldrarna. :) Haha, vi var på restaurangen från 18.00 till 20.30. XD Men de var lite sega på att ge maten och efterrätten, men vi hade det jävligt trevligt där i alla fall så det var inga problem! :D Jag åt oxfilé med champinjoner och klyftpotatis, it tasted wondeful! :D

När vi sedan kom hem så satte jag mig och spelade wow igen, fram tills nu. ^^ Orkade inte spela mer för det var så jävla långt man var tvungen att gå när man skulle göra de där uppdragen. -.- xD Sedan så blev jag typ attackerad när jag kom fram till ett ställe där jag skulle hämta en sak. XD Dock hjälpte en mig, snällt. :D

Nu ska jag kika på hur det ser ut på stallet.se XD Haha, jag bara måste kolla! :D Inte för att fortsätta vara medlem men är jävligt nyfiken på hur det ser ut där nu! :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0