Converse

Idag har jag tittat lite på converseskor på nätet, bara för skojs skull. :) Sedan hittade jag på converse.com där man kan göra sina egna! :D det var riktigt kul så jag satt och lekte lite med det. ^^ Sparade ju dom självklart inte utan gjorde det hela bara för skojs skull! :)

Såhär såg de ut som jag gjorde:







Riktigt nice ju! :D Gillade den som är högst upp och sen den här grå/gröna! :D Haha, alltid kul att hålla på med sånna där saker tycker jag. :P Inte alltid kanske men för det mesta. ^^

Nu förstod jag varför det inte gick att ladda upp förresten, jag hade fel filformat. ^^

Converse är lätt de snyggaste skorna! :D Älska converse! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0