Bra dag

Idag måste jag säga att jag faktiskt inte mått dåligt. :) Eller lite kanske när jag gjorde det där. Men jag har haft så fullt upp att jag inte har hunnit tänka så mycket.

På onsag börjar skolan. Trist. :/ Men sedan ska jag ju även beställa tid till UM. :) Dock känns det som att när jag mår bra så överdriver jag mina känslor när jag mår dåligt. Men det kanske är normalt att känna så, för jag tror inte man överdriver. Det är bara det att när man mår bra förstår man inte riktigt hur det kunde kännas så hemskt. Men jag måste ngo ta tag i det här eftersom att det har varit så enda sedan jag var liten. Det går att leva med det men det är inte alls kul. Dock så kommer jag ju inte vara lika ensam när skolan börjar men, sedan när jag en dag flyttar hemifrån så kommer min värld, mitt liv, att rasa samman om jag inte har gjort något åt detta eller fått hjälpa med det här.

Förresten, efter att allt är klart i huset (renoveringen och allt) så ska vi flytta till ett mindre hus. Vill into bo i den här jävla hålan! :( Speciellt inte nära centrum, mardröm att bo nära centrum! :o Men vi får väl se vart vi flyttar. Men en sak är i alla säker att vi kommer bo kvar i hålan. Vill inte. :(

Jag skriver kanske mer senare, nu ska jag göra annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0