Bra dag, dålig kväll

Yes, som sagt har det varit en bra dag. Men avslutningen på denna kväll är dålig. -.- För nu känner jag mig ledsen, vet inte varför men jag känner mig väldigt ledsen nu. -.- Liksom vafan! :o Kan det här bara inte sluta nu! Jag orkar inte känna såhär varenda jävla dag! -.- Jag hoppas jag får en tid hos UM snarast! För det här fungerar verkligen inte, måste jag vänta tills nästa månad vet jag seriöst inte vad jag ska ta mig till. Nu vet jag inte ens varför jag känner mig ledsen. Något känns konstigt, något känns liksom fel. :S Åh, kan jag inte bara känna mig vanlig. -.-

Fan vad jag är trött på det här. Förlåt för alla svordomar. o_o xD Men blir så auotomatiskt. :P

Snart ska jag sova, orkar inte känna den här känslan mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0