Blev ingen biljett

Det blev ingen biljett idag heller, ville betala med presentkort men man kan endast göra det vid ATG-ombud och sådant, inte om man köper biljett från Internet, drygt! :o Så då ska jag köpa det imorgon istället. xD Hatar när saker blir uppskjutet när jag liksom vill göra det på en gång. -.- Men men, snart är det ju redan torsdag. :) För visst är det torsdag imorgon? Haha, jag har ingen koll på dagarna på sommarlov. xD

Nu känner jag mig lite nere igen. Liksom vafan! :o Men har ingenting att göra så jag antar att det är därför, plus att jag känner mig ensam. Så jag har bestämt mig för att jag ska jobba imorgon också eftersom att jag antagligen kommer att känna mig ensam och nere ifall jag istället stannar hemma. Dessutom behöver jag pengar. :) Jag tror att jag får lov att jobba i helgen också, känner på mig att det annars blir lika deprimerande dagar då också om jag bara sitter hemma.

Jag saknar A just nu. <3 Haha, skriver det i varje inlägg nästan. xD Men jag saknar honom, ännu mer när jag inte är riktigt på topp. Har nästan lust att gå och lägga mig bara för att jag inte orkar vara vaken mer, p.g.a nedstämdheten och för att jag inte har något att göra.

Känner mig sådär avundsjuk igen, avundsjuk på att alla andra ser bättre ut än mig. Vill också vara smal. Det är nästan så att man vill ha tillbaka den där jobbiga tiden bara för att man vet att man blir smal då. Men samtidigt var det ett rent helvete. Jag vill bli smal, vill gå ner i vikt, nu! Blir så frustrerad över att jag inte kommer någonvart med det här! -.- Och nej, jag vägrar acceptera min vikt som jag har nu! Jag ska bli smal, någon gång.

Jag avskyr att ha två olika sidor av mig, den ena säger att det är okej att jag tycker om mig, den ger ibland lite självförtroende åt mig, säger att jag duger. Då blir jag glad. :) Men sedan kommer den andra idiotiska sidan av mig och säger att jag inte alls duger, att det inte alls är okej att jag tycker om mig och min kropp lite grann. Den säger att den skäms över att jag ens kan tänka tanken, den säger att alla andra tycker att jag är så ful att de vill spy. Och det är den sidan som får mig att avsky mig själv, då skäms jag, precis som den säger åt mig att göra. Det är den som är störst, det är den som bestämmer. Det är den som trycker ner mig. Jag är som två halvor, den ena tycker om mig ibland, den andra avskyr mig.
  Och nej, det är inga röster i huvudet, det är bara mina egna tankar. För så fort jag tittar mig i spegeln en dag då jag ser lite "smalare" ut (är inte smal ändå, men är inte lika tjock/mullig) och tänker att jag är nöjd med mig idag, så kommer nästa tanke och då tänker jag att jag inte alls bör vara nöjd, att jag skäms över att jag ens kunde tänka att jag såg ganska bra ut. Det är detta som gör att jag aldrig kan tycka om mig själv, det är det som gör att jag inte får tycka om mig själv. För jag säger och tycker att alla andra i hela världen ser bättre ut än mig, alla andra är bättre än mig. Deras ansikte kan vara totalt brännskadat, men jag ser ändå sämre ut. Det är så jag tänker och tycker.

Nu ska jag se om A svarar på sms och i så fall skriva med min lilla nalle. <3 Förresten, min andra nalle (gosedjuret) sitter i mitt knä just nu! :D Den är så himla söt, haha, kan inte sluta säga det. xD Men jag är som förälskad i den! :D<3

Kommentarer
Postat av: C

Har dina klackskor kommit än? :O

2010-08-12 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0