Biljetter beställda! :D

Nu är biljetter beställda till Taste of chaos 2010 och Moshpit open 2010! :D Wie, kommer bli helt grymt! :D Bror ska med till Taste of chaos btw. :) Då slipper jag gå själv. ^^ Nästa månad beställer jag biljett till Imperial never say die club tour 2010 och Bullet for my valentine. :D Längtar som satan till allt det här! :D Det kommer verkligen bli helt grymt! :D Mest längtar jag till Taste of chaos såklart. :) Det lär ju lätt bli en av de bästa konserterna. :D

Idag har jag jobbat, gick ganska bra. :) Men jag är så himla känslig! :o Är känslig fastän jag inte vill. -.- Började gråta när jag gjorde fel. Liksom hallå, jag ville inte ens och ändå gjorde jag det. xD Men det är jätte jobbigt. -.- Jag kan alltså inte bara stoppa tårarna, de kommer fastän jag inte vill. Kanske det är den där halvan av mig som spökar? :P Var även sjukt irriterad på jobbet. Skönt att få åka hem var det i alla fall. :)

Nu är jag hos mamma och gör inte mycket alls. Skulle kunna gå och sova nu, har så sjukt tråkigt och känner mig ensam. Umgås aldelles för lite, men vad fan ska man göra när man inte har många att umgås med och den ena inte är hemma och den andra aldelles för långt borta. Åh, jag orkar fan inte det här. Jag orkar inte.

Jag har hittat ett till alternativ som jag kanske vill arbeta med förresten, jag kanske vill arbeta med fiskar och sådant, på sånt där Aqua zoo eller sånt. xD Ni vet sånt där zoo med undervattensdjur, alltså fiskar och sådant. :) Det hade nog varit häftigt! :D Eller något annat zoo. :) Haha, helt jävla fel linje går man ju tyvärr men får plugga nu efter sista året då. :)

Har förresten fått lite panik angående praktik, jag har bara hittat ett ställe där jag vill praktisera på! :o Vet inte var jag annars ska praktisera. :/ Fan alltså. -.-

Nu ska jag lägga mig i sängen. Skriver kanske senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0