Återigen träna

Ikväll ska jag återigen (stavning?) träna! :D Ska träna step med C på träningshuset. :) Ska bli roligt! :D Längtar faktiskt. xD
  Det känns bra att jag börjat träna nu igen. :) Jag ska även börja gå på fler gruppträningar på gymmet när gruppträningarna startar igen. :) Ska se ifall det finns något kul att gå på. :) Fördelen är också att det mest är vuxna som tränar på gruppträningarna, då känns det mer bekvämt än om det skulle vara fullproppat med unga människor. :P Dessutom brukar det inte vara så jättemånga på gruppträningarna vilket är ännu en fördel. ^^

Imorgon ska jag förhoppningsvis in till stan. ^^ Ska byta min piercing i underläppen. :) Den är för tillfället för lång, piercingen alltså. Så jag ska byta till den rätta storleken men vet inte om jag ska byta till vanlig stav eller ring. :/ Vill ha ring, men jag ska diskutera med piercaren om hur vi ska göra. :)
  Dessutom håller infektionen i ögonbrynet på att läka, kliade som attan i morse. xD Men den ser bättre ut nu, det tråkiga är bara att man får en massa ärr då. -.- Har redan ett ärr från en tidigare infektion. Men men, vill inte ta ut min älskade piercing! :D<3 xD

I vinter ska jag även pierca tungan, nice nice! :D Wie, jag längtar! :D Vill ha ytterligare några piercingar men vet inte riktigt var. xD Så det blir att fundera på det, men först ska det bli en i tungan i alla fall. ^^ Tänker pierca mig på jullovet. :P Lite nervös över om det kommer att göra ont men det fixar sig! ^^ Även om det gör ont är det ju lätt värt det. :) Jag får dock vara jävligt försiktig då eftersom jag har anska lätt för att få problem med mina piercingar och man vill ju helst inte ha problem med sin tungpiercing. :P Men jag längtar redan massor nu! :D
  Har funderat på att även pierca naveln men det känns så vanligt att pierca sig där, lite gammalt också. :/ Men om min mage någon gång blir platt och fin (vilket den aldrig kommer att bli XD) så kanske det blir nästa ställe att pierca sig på. :) Blir nog inga fler i ansiktet i alla fall. :) Vill ha fler i ansiktet men jag tror att det blir för mycket då. :/ Så detta får jag fundera lite mer på i framtiden. ^^

Jag har även blivit lite säkrare när det gäller kameraköpet! ^^ Nu är jag nästan helt säker på att jag vill köpa Canon Powershot S90! :D Så det kanske blir att köpa den trots allt. :)

Nu ska jag nog försöka sova lite tror jag, har sjukt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: C

Varför vänta så länge med tungpiercing? :O

Visst, skippa rötmånaden xD, men va fan, varför inte redan i höst? :D

2010-08-03 @ 16:28:22
Postat av: P

Svar: Jag vet inte, känns säkrare på vintern. xD Men måste ändå först kolla så att den i ögonbrynet är läkt innan (har ju infektion nu). Sedan måste jag se ifall det blir problem med den i läppen igen, vilket det blev innan. Tror dock jag fick problem med den bara för att läppen var svullen för att det var så varmt. :)

2010-08-03 @ 16:46:37
Postat av: C

Ok, fattar inte hur du kan ha problem med dina piercingar hela tiden. Har aldrig det i mina!

2010-08-03 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0