Andra skoldagen imorgon

Yes, imorgon är det andra skoldagen för mig. Vi kommer att arbeta med våra UF-företag igen, men eftersom att de jag inte jobbar med kommer att vara där vet jag inte riktigt vad jag ska göra. :S Så det blir väl antagligen att sitta och smsa och spela spel. xD

Och imorgon åker A iväg! :( Okej, det är bara en dag, något med skolan, men jag kommer sakna honom jätte mycket! <3 På tal om att sakna, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan A i ca två veckor, eller ens en vecka! :o <3 A är världens bästa vän och dessutom min bästa vän! :D Wie, jag har världens bästa! :D

Nu har vi bytt nätattregat, eller vad det heter, på min dator och nu ser det ut att fungera så det var säkerligen den som var trasig! ^^

Nej, nu ska jag sociala mig med A innan den lilla nallen ska sova, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0