Älskar kameran! :D

Måste bara få säga att jag verkligen älskar min kamera! :D Det var verkligen värt pengarna alltså! :D Fotograferade lite bubblor. XD lol. Och mig själv, grymma bilder! :D Måste få säga att jag blev faktiskt lite söt på bilderna. o_o xD Ja, nu fick jag tycka om mig själv! :D Men vänta bara, snart ångrar jag mig. XD

Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon men jag vill inte jobba eftersom jag snart börjar skolan. :/ Så vi får se vad jag gör. :)

Haha, bild på fiskarna i mammas akvarium:



Bilden blev itne så bra dock. xD

Men för att återfå sommarkänslan så lägger jag upp denna bild:


Kommentarer
Postat av: a

2010-08-16 @ 15:44:08
Postat av: A

Bort med det överstryckna över söt. För du är ju massa söt =D

2010-08-16 @ 15:44:39
Postat av: P

Aaw, vad gullig du är! <3 :D Tiger älskar nalle! :D

2010-08-16 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0