Allmänt idag

Vaknade klockan 6.00 idag, låg kvar en kvart i sängen sedan, och gissa vad! Jag somnade om! Så H väckte mig 6.40 och sa att sjukresetaxin som skulle köra mig till sjukhuset hade kommit. Men tur att den kom 20 min för tidigt, då hann jag åtminstonne slänga i mig två smörgåsar och ett glas mjölk till frukost. :P Sedan när jag hade kastat i mig frukosten och tagit med allt jag skulle ha, så bar det av till sjukan. ^^ Fick min behandling där, mot Chrons tarmsjukdom, ni som undrar varför jag åkte dit. :)

När jag kom hem, runt 10.40 så gick jag ut och fotade en blomma. ^^ Sedan satte jag mgi vid datorn, as usual. xD

Gick till skolan runt 12.00, skulle ha lektionen Webbdesign. :) Verkar som en jävligt svår och lite för snabb kurs om ni frågar mig. o_o Några andra elever som har gått den kursen klart har berättat att allt är i väldigt snabb takt och att det är bäst att inte missa en enda lektion. :o Men jag har inga funderingar på att byta kurs i alla fall. :) Det vi ska lära oss i den kursen är HTML. Haha, nice, kanske man kan använda lite kunskap därifrån här på bloggen. xD Idag satt vi mest bara och pillade lite med de allra enklaste koderna och läraren körde en snabb introduktion av kursen. :)

Nu sitter jag här då, har typ småtråkigt. o_o Men ska nog spela lite wow! :D Yaay på det. :D Alltid kul att spela det. :) Är på level 7 nu, ifall någon var intresserad av att veta det. ^^


En geting (tror jag) som sitter på blomman jag fotade idag ^^

Haha, nu fick nu lite sommarkänsla här också! :D



Låter nallen får vara med här också, bara för att den är den sötaste nallen i världen! ^^ Om man inte räknar med den levande nallen A! :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0