13e dagen

Sorgligt men sant, men idag är det 13e dagen i rad som jag känner mig nere. Ska väl försöka gå till UM, om det inte har känts bättre tills dess. Kan inte se på medan dagarna går och ingenting blir bättre. Men vi får se, är inte så mycket nere nu, men något känns konstigt, har någon konstig känsla. Känner mig nästan lite tom. Känner ingen glädje för någonting alls nu. Orkar fan inte ha det såhär mer.

Juste, sedan när en person säger saker som den gillar hos folk eller inte gillar och t.ex. säger att den finns få bra personer kvar, tänker jag alltid att jag inte är med i de där få personerna. Även om jag egentligen vet att så är det ju inte alls, att jag är en utav de där bra. Men ändå säger ena tanken att jag inte alls är en av de där bra. Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka, tänker jag bra så är det som att en annan tanke som inte är den riktiga jag säger åt mig att skämmas och att jag är värdelös t.ex. Att jag är värd minst av alla på jorden, att jag är den sämsta i världen oavsett vad. Börjar störa mig lite på detta. -.- Störa mig på att aldrig få tycka någonting bra om mig.

Kommentarer
Postat av: C

Har inget annat o säga än, gå till UM. Du säger alltid att du ska vänta tills det blir värre. Det blir ju värre hela tiden. Gå dit nu, det här är inte friskt :(

2010-08-22 @ 22:19:07
Postat av: P

Jo jag vet, men känns aldrig som om det är tillräckligt för att behöva gå dit. xD

2010-08-23 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0