Broken door

Okej, nu ska jag lägga upp bilder och skriva lite om igårdagen. ^^ Var ju som sagt på Grönan och såg Broken door och SOL. :) SOL var faktiskt ganska bra. :o Bättre än jag trodde. ^^ Hade inte hört de innan heller så det var ju lite spännande. :P Broken door var sjukt bra! :o Älskade när de spelade låten Angel, fyfan fick rysningar i kroppen och gåshud. :o Nästan så att jag fick tårar i ögonen också. :o Haha, en emotionell kväll. :P xD Men det var grymma live. :D Publiken var dock lite blyg och vågade inte hoppa så mycket när de bad om det. :P De spelade på lilla scenen. :) Jag stod näst längst fram. :) De spelade låten Angel två gånger också. :D

När de hade spelat klart åkte vi hem. :) Jag åt förresten vegoburgare där. :D xD Sjukt jävla god var den! :o På hemvägen på tåget satt jag och H och flummade en massa. :P Haha, fan vad kul vi hade. xD Skrattade så mycket att jag blev hes. o_o xD

Slänger upp några bilder nu. ^^ Tagen med sämst mobilkamera så klaga inte på kvalitén tack. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0