Moshpit Open igår!

Ja, det blev att åka till Moshpit Open igår med H ändå, som tur var! :D Det var sjukt kul, skönt att inte bara sitta hemma hela jävla tiden liksom. :P Tyvärr blev det inga bilder. o_o xD Orkade nte ta några plus att det sen blev så in i helvetes kallt. xD Såg massa bra band, Yashin var grymma! :D Och sen var något annat band bra som jag inte har en aning om vilka dom var. xD Skön musik var det hela dagen i alla fall! :D

Senare på kvällen körde dom typ Tecnomusik också och sån där musik man har på rave. xD Det var jävligt underhållande att kolla på när folk dansade som tokar till det. XD Sedan under dagen när ett band spelade på Monsterscenen (monster energy drink) så kom publiken på konstiga danser. o_O Först satte sig alla ner på marken i en rad och typ "rodde" med armarna, sen reste sig en upp och sprang runt och sen reste sig nästa o.s.v. xD Haha, alla typ "Wtf..?". XD Kreativa ungar, bandet sa att dom var Sveriges bästa dansare. XD Haha så det blev ju lite underhållning på samma gång också, sedan körde dom leken Följa John. o_o xD

H åkte hem tidigare förresten, men jag pallade inte åka hem för att deppa så jag stannade kvar ca 2 timmar. :) Frös dock som fan, hela jag stod och darrade sen. xD Så sen åkte jag också hem. :P Orkade inte stanna för att se Enter Shikari, har ju redan sett dem en gång så det gjorde ingenting att man missade dom. :)

På vägen hem såg vi btw 2 sjukt underhållande engelsmän som satt mittemot oss på tåget och som var onyktra! :D Det var som att se på en komedi, bara popcornen som fattades. xD Man 1 var superseriös och man 2 skrattade åt allt man 1 sa. xD Kallar dom man 1 och man 2 nu så ni förstår vem som säger vad. :P Men man 1 började prata om hur man 2 är i sängen med man 2s fru. XD Då var han superseriös alltså. x'D Sen sa han till mig att det är så det är när jag inte kunde hålla mig för skratt. xD Haha, de hade grymt roliga konversationer alltså! xD Lätt skönaste männen på länge. xD Haha man 1 tyckte btw att Sverige suger, han bara "I have been in Sweden in 8 hours and Sweden really sucks! At least in the winter.". Haha, vinter är det väl inte riktigt än. o_o :P Men ja, det var som sagt jävligt kallt igår natt. :P

Men Moshpit Open 2010 var sjukt nice i alla fall! :D Sen när vi var framme i Bålsta så gick det såklart inga bussar heller förrän klockan 01.00 -.- Så vi fick gå hem i kylan. :P Sedan var det sängen som väntade. ^^ Dagen var i alla fall lyckad. :) Haha, juste, var nära på att bli fotad av någon som gick runt och fotade bilder från festivalen men jag vägrade vara med, så han gav sig till sist. xD

Är tvungen att tillägga att jag såg an av värdlens snyggaste tjejer på festivalen! :o Helt perfect body och jävligt sexig, fyfan alltså! :o Snygg som fan var hon, och sexig. xD Och hennes hår var perfekt, ansiktet var helt sjukt fint, kindbenen, allt! :o Helt perfekt alltså. :D xD Var bara tvungen att tillägga det. ^^


Kommentarer
Postat av: A

Aaw vad glad jag är att du hade kul =D <3 Du svarar lite segt på sms tycker jag :( xD <3

2010-09-05 @ 13:37:24
Postat av: P

Svar: Haha men sötnos det var ju precis då jag skulle åka till barkarby så jag hann inte skriva så mycket då. o_o xD Förlåt bebi. xD <3 Haha, du är så jävla söt. XD <3

2010-09-05 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0