Sammanfattning av Taste of chaos

Var ju som sagt på Taste of chaos i onsdags. Det var riktigt trevligt. :) Bra konsert. ^^ Banden spelade på två olika scener. Tyckte dock att ljudet på Scen 2 var dåligt, rösterna drunknade ju in instrumenten. o_o Men As I lay dying var bra. :D Och de spelade mina favoritlåtar. :D Heaven Shall Burn var också bra faktiskt. :o Var första gången jag hörde dem. :)

Sedan såg jag Buckcherry. :) Haha, skön sångare måste jag säga. :P Sexig överkropp hade han också, ryggen helt full med tatueringar och bröstet och magen också. :P Det gillas. ^^ Låtarna de spelade var bra. :)

Papa Roach var också bra, även Disturbed. Gillade Disturbed's intro till uppträdandet. De spelade upp någon hemsk video på skärmen då. Sångaren i låg typ på något mentalsjukhus har jag för mig och höll på att dö och någon i bandet skrek och slog en pojke och sa att han höll på att dö och att det typ var pojkens fel. Tyckte den var bra för att videon var så gripande. :) Tycker hemska saker är så gripande och det är väl därför drama är min favoritgenre. :P Alltså berättar om videon nu, inte att det hände på riktigt. xD Var väl kanske någon slags musikvideo eller linknande fast det var bara ett intro till konserten typ. Haha, svårt att förklara. :P

Hände väl inget speciellt på konserten, kul var det i alla fall. :)

Gjorde dock bort mig på vägen dit, skulle byta plats när jag satt på tunnelbanan och när jga skulle sätta mig så började tåget precis åka iväg så jag föll rakt ner i famnen på mannen som satt bredvid mig och ena handen hmnade mellan benen på honom. XD Haha, fyfan vad pinsamt det var. xD Typ "Oj, hon föll pladask för honom.". XD Aja, han skrattade i alla fall och det gjorde fan jag också. xD

Kom ju hem vid 3 efter konserten, tågen gick ju inte längre så man fick åka nattbuss. Dessutom var personalen efter konserten griniga som fan och ropade till folk som stod vid garberoberna och hade hämtit sina kläder "Men gå fan framåt! Det här kommer ju ta hela kvällen eller vill ni det?". xD Lol, alla var fett griniga. xD Även mannen vid luckan vid tågstationen. :P Haha, grinigt folk på natten är drygt. :P


Btw, checka in styleframe.blogg.se, det är mitt UF-företags blogg där vi ska ha försäljning av unika fotoramar ni själva kan designa! :D Isn't that nice? :D Vi ska på gränby Marknad i gränby centrum (Uppsala) nu på söndag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0