Taste of chaos och Moshpit Open

Längtar som satan till taste of chaos! Fatta vilket drag det kommer bli!! :D :D Och min bror och O ska hänga med. ^^ Kommer bli bäst! <3 Att se As I lay dying, så jävla grymt band! Kärlek som fan på dem! <3 Så jävla skön musik dom har, man njuter varenda sekund när man lyssnar på dem! <3 :D

Ett plus är ju Adept som kommer dit också. :) Och självklart Disturbed och Papa Roach! :D Wie, längtar som fan! :D :D Som sagt så fick jag en ståplats denna gång, yay på det! ^^





I helgen blir det Moshpit Open 2010! :D Haha, de enda jag känner igen som ska spela där är Yashin, Saving Joshua, Chemical vocation och Enter Shikari. xD Haha, lätt att Enter Shikari kommer äga hela festivalen! :D Kameran ska även få följa med dit. :) Jag åker dit med H. :) Ska bli roligt att få göra något annat än att bara dega här hemma. ^^ Detta är alltså på lördagen. :) Längtar inte lika mycket dit som till Taste of chaos såklart men det kommer att bli roligt ändå! :D

Kommentarer
Postat av: C

Taste of chaos.. fy fan!!

2010-09-01 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0