Rockstar taste of chaos

Ja, ni läste rätt, Rockstar taste of chaos kommer igen i år! :D Och vet ni vad?! As I lay dying kommer! :o Jag bara måste gå!! :D :D Haha, jag blev helt hyper när jag läste det på ec. XD Men de är så jävla bäst! :o Biljetter säljs på ticnet.se och kostar runt 395kr tror jag att det var. :) Måste beställa snabbt så att jag får en ståplats, vilket är ett måste att ha när As I lay dying kommer att vara där! :D Liksom YAAAY! XD Fan vad glad jag är! XD :D Skulle kunna skrika rätt ut av lycka. xD

Åh, älskar, älskar, älskar denna höst!! :D :D Massa bra konserter, massa bra musik, älskaaar! :D Wie! :D Några till bra band som kommer till Taste of chaos är Adept, Papa roach (haha, tror de är bra xD) och Disturbed! :D Åh, ska fan köpa biljett redan i helgen tror jag! :D Förra året tog ju biljetterna slut fort som fan. o_o Eller ståplatserna alltså. :P Haha btw, bullet for my valentine är dagen innan så det blir ju konsert två dagar i streck. :P

Antar att jag får gå själv på denna också om jag inte lyckas få med en person dit. :P Men även om jag måste gå själv så Måste jag gå dit, måste se As I lay dying! <3 Liksom hur ofta kommer de till Sverige. :) Wie, taggad som fan! :D

Får nog spara lite pengar så att jag hår råd med alla dessa konserter. xD Ska jobba hos pappa nästa vecka, från och med tisdag. :)

Konserter jag ska gå på:
- Moshpit Open 2010
- Rockstar taste of chaos 2010
- Bullet for my valentine
- Imperial say never die club tour 2010


Kommentarer
Postat av: C

dom va här på peace and love ^^ as i lay dying asså

2010-08-09 @ 22:14:36
Postat av: P

Jag vet. :) Men jag var ju inte där. xD

2010-08-09 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0