Update från senast

Idag har jag varit i skolan, sedan har jag nördat Animal Planet resten av dagen typ. xD Åh, älskar den kanalen! :'D Dock kommer vi ha den typ en vecka bara för det blir typ så om man flyttar eller något. Så man får ju passa på att titta på det medan man kan! :D

Fick även hem mina kläder idag! :D Imorgon ska en av de bäras. ^^ Haha, älskar tröjorna. :D Plus nätstrumpbyxorna, så jävla snyggt asså! :D

Fick btw inget sommarjobb på karlssons, får väl fråga på willys då. Hatar att vara i matvarubutiker men vad fan ska man göra liksom. Känner värsta jävla pressen på att skaffa jobb nu asså. :/ Asdrygt. -.-

Imorgon har jag sovmorgon, fett nice. :D Måste fan plugga järnet imorgon också för jag har prov på torsdag och har inte ens kollat vad som ska vara med på provet. o_o Men blir ju skönt att få provet gjort sen. :)

Ringde även um idag och fick en tid där, fett skönt! De skulle göra någon bedömning och se var jag ska vända mig någonstans. :) Nice nice, dock är tiden inte förrän om två veckor så man får hålla ut. ^^ :P Men ska bli skönt, måste liksom jobba på självkänslan också för den ligger fan snart på botten.



Just ja! Bad news! Min bärbara dator pajjade idag. o_o Hårddisken är trasig. Tur att det är garanti på sådana här saker ska lämna in den så får de fixa ny hårddisk. :) Så länge får jag använda min kära stationära dator som fungerar utmärkt. ^^ Nu är man ju dock van vid att kunna sitta vid sängen med datorn så känns ju lite störande att man inte kan det med sin feta stationära dator. xD Haha, bortskämt det blir med bärbar dator. o_o xD Kommer ta ca 4 veckor innan jag får tillbaka datorn, men men. :) Tur att man har en stationär! ;)

Nu ska jag checka lite bloggar och sedan gå och ta ett glas mjölk. ^^ Sedan blri det väl sängen och att smsa med folk, så bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0