Smyckena har kommit!

Nu har jag fått hem mina smycken från kawaiidesign! :D <3 Blev smått besviken på att de var ganska små en del av dem, men de är otroligt fina ändå! :D Slänger upp bilder på alla smycken och det jag köpte. ^^










Ett halsband


Ett till sött halsband

Fick dock redigera de tre första bilderna för att skapa rättvisa med färgen. :P Var också på Lindex idag och köpte mgi lite underkläder. ^^ Alltid lika nice att ha snygga udnerkläder! :D Man känner sig fräsch och snyggare då. ^^ De slänger jag dock inte upp bilder på. xD Nu har jag laddat ner Sims 3 btw, men fungerar inte på stationära. :( Ska se om dte fungerar på bärbara. :) Men nu måste jag käka, skriver mer senare! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0