sitter i skolan

Som jag tidigare skrev så har vi fått nycklarna till vår lägenhet idag. :) När jag kommer hem ska jag packa lite mer. ^^ Just nu sitter jag vid skolans dator, igen. xD Börjar inte förrän 12.30 och vet inte alls vad jag ska hitta på fram tills dess. -.-

Det är rätt så kyligt ute idag btw. :o Inte kul, skulle haft vantar på mig när ag cyklade till skolan men tänkte inte på att ta med dem. :P

Blää, har grymt tråkigt nu och vid stunder som dessa önskar man att man hade en iphone så man t.ex. kunde sitta vid msn. xD Dock är det säkert ingen som är online vid den här tiden. :P Hon från UM har inte ringt mig än, hoppas hon ringer i alla fall. :)

Nej, nu ska jag plugga lite. ^^ Ska skriva min APU-rapport (alltså praktik-rapport) så den blir klar. Bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0